poniedziałek, 3 grudnia 2007

Idea tego bloga.

Jakos, że dzisiaj nic ciekawego się nie dzieje w Bochum, więc chce tylko napisac pare słów od siebie.

Ogólnie to chce podziękowac wszystkim odwiedzającym bloga i mam nadzieje, że nie nudzicie się tutaj :). Strona jak widzicie narazie się rozwija próbuje ja troche rozreklamowac i wogole. Szczerze to zajmuje to mase czasu. Narazie mam go pod dostatkiem, poniewaz mam kontuzjowane kolano wiec ruszac się z domu nie moge. I wierzcie mi, że cały dzień siedze przed kompem i reklamuje stronke gdzie się tylko da.
Ideą stworzenia tego bloga jest promocja VfL Bochum w Polsce. Wiem, że jest nas fanów VfL tutaj troche co mnie naprawde cieszy. Bo jak moi znajomi kibicowali potęgą futbolu jak Man Utd. czy Chelsea, ja zawsze byłem wierny małemu klubowi z Bochum. Wtedy też myślałem, że jestem jedynym fanem VfL, Polakiem. Jak się później okazało to jest nas więcej :).
Po tym jak kiedys miałem strone o VfL Bochum, którą możecie zobaczyc tutaj, sie wiele zmieniło w moim życiu. W sumie przestałem aktualizowac stronke od kiedy wyjechałem do UK. I tak siedze tu już prawie 3 lata i strony VfL jak nie było tak nie było i to długo. Aż wkońcu dostalem wiadomosc o nowym forum VfL (http://www.vflbochum.fora.pl/ Serdecznie zapraszam). Wtedy też pomyslałem, że chce spróbowac ponownie. Jednak zdecydowałem się na bloga. Gdyż tworzenie całego serwisu od nowa zajmuje za dużo czasu.

Moje plany na przyszłosc to zrobienie naprawde dobrego bloga, na ktory ludzie będą wracac chętnie i licze, że uda mi się to zrobic, to by była wspaniała sprawa. Wczoraj wysłalem maila do oficjalnej strony VfL Bochum z prosbą o dostęp do jakiejs większej liczby informacji, niż te co tylko można znaleźc na ich stronie. Zobaczymy co z tego będzie, może i jaka reklame sie uda zalatwic. W sumie to dla dobra naszego ukochanego klubu :), więc każdy by dobrze na tym wyszedł.

No i lekko zeszłem z tematu. Co chciałem głównie powiedziec to to, że mam zamiar nie tylko pisac tutaj informacje z klubu, ale także artykuły na różne tematy dotyczące VfL, w stylu historia VfL w Pucharze Uefa itp. To może byc świetna spawa i naprawde oryginalna, bo myslę, że to nie sztuka spisywac newsy z innych stron, tłumaczyc i wszystko jest OK, ale tworzyc cos samemu. Wiec jak tylko się podszkole w pisaniu artykułow, bo nie chcę tu pisac bzdur, których nikt nie bedzie czytal, to wtedy zaczne pisac obszernie dziennie i mam nadzieje ciekawie :). Myśle, że to jest warte spróbowania, no i oczywiscie licze na jakąs pomoc z waszej strony :).
Eh widze, że sie rozpisałem, hah wygląda jakbym napisał pierwszy mój artykuł w życiu i jak widzicie moje umiejętnosci pisarskie nie są najlepsze dlatego musze potrenowac, a wtedy będę czuł, że było warto sprobowac ponownie i, że stworzyłem wartosciowy serwis dla Was, Fanów i nie fanów VfL Bochum.

0 comments: