wtorek, 11 grudnia 2007

Skróty meczu VfL Bochum - Karlsruhe

Czesc wszystkim. Troche zaniedbalem się na blogu. powodem jest to, że pracuje nad poważniejszym projektem. Po długich namysłach jednak zostane przy tym blogu i będe się starał dla was pisac przynajmniej 5 razy w tygodniu, jak tylko czas mi pozwoli. Bo jednak paru nas, kibiców VfL jest w Polsce, chociaż nie dużo, ale myśle, że warto się dla Was poswiecic i od czasu do czasu cos szkrobnąc jakiego newsa czy coś. A jak uda mi sie mój nowy projekt wtedy będzie łatwiej z promocją serwisu VfL Bochum. Więc pozostańcie ze mną, żebym wiedział, że nie pisze tego bloga tylko dla siebie. Ogólnie od czasu do czasu prosze Was o jakies komentarze wtedy będę wiedział, że potrzebujecie tego bloga :).


Poniżej znalazłem linka do skrótów z meczu VfL Bochum - Karlsruhe z zeszłego weekendu więc obejżyjcie i komentujcie. Dzięki. Pozdro

5 comments:

Anonimowy pisze...

http://www.fcenergie.pl/news.php - prawy, dolny róg. Umieścili Twoją reklamę, a tutaj nie widze ich reklamy ;), pozdro

Anonimowy pisze...

Nie umiescil, bo nie ma buttona :) Nie mialem czasu zrobic i przeslac, a ze pomagac lubie, to u siebie bloga tego zalinkowalem :)

siberus pisze...

no wlasnie to chcialem powiedziec :) ... i nod bo ja bede mial inna strone, nowy projekt i wogole powazniejszy, narazie nie o bochum, to w przyszlosci ale zamaist tego bedziemy mogli sie wymienic buttonami do tego nowego, jeszcze ci dam znac, i zrob wkoncu ten button :). pozdro

Angielskifutbol.blogspot.com pisze...

Ja się osobiście bardzo ciesze, że są w Polsce osoby takie jak Ty i starają się informowac nas o wydarzeniach innego klubu niż tych z tzw. "czuba Świata". Życzę Ci powodzenia i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga: jaro1910.blogspot.com

Wróg Arsenalu pisze...

Co się stało z blogiem ? Czy będzie jeszcze jakaś reaktywacja ? ;))